BASES DESFILE DE ENTROIDO 2025

05/02/2025

PRIMEIRA.- O Concello de Poio publica as bases para o Desfile de Entroido 2025 que terá lugar o domingo 2 de marzo de 2025, ás 12:00 horas, dentro do programa de actividades do Entroido 2025.

SEGUNDA.- A concentración e o desfile farase o domingo 2 de marzo nos seguintes lugares e horas:

  • PUNTO DE ENCONTRO (11:00 h): Diante da Biblioteca Municipal de Poio, Campelo.
  • DESFILE (12:00 horas): Con saída dende a Biblioteca Municipal de Poio e con chegada a Praza da Granxa.
  • ENTREGA DE PREMIOS: no lugar da Praza da Granxa, ao finalizar o desfile.

Todos/as os/as participantes deberán estar no lugar de concentración e montaxe á hora sinalada (11:00 h). A orde do desfile será asignada pola organización. O incumprimento do horario previsto polos/as participantes poderá supoñer o seu desprazamento ao ultimo lugar do desfile.

TERCEIRA.- Poderán participar todas as persoas que se inscriban nalgunha das seguintes categorías e subcategorías:

CATEGORÍA:

  • Adulto: A partir de 15 anos.
  • Infantil: ata os 14 anos.

SUBCATEGORÍA:

  • Grupos: Terán como mínimo 3 participantes que deberán gardar unha unidade temática; poderán ir acompañados de carroza ou plataforma móbil.
  • Parellas: Ambos disfraces deberán estar relacionados baixo a mesma unidade temática.
  • Individual: Valorarase a aqueles disfraces que se presenten de maneira individual.

As persoas participantes non se poderán inscribir en máis dunha categoría.

CUARTA.- O prazo para a presentación de solicitudes permanecerá aberto dende as 9:00 h do día seguinte á publicación destas bases no BOP ata o 21 de febreiro.

As solicitudes de inscrición de grupos (asociacións ou persoas xurídicas) débense presentar a través da Sede Electrónica do Concello (https://concellopoio.sedelectronica.gal/info.0) mediante formulario habilitado para tal efecto.

No caso de inscrición de individuais ou parellas (persoas físicas) poderanse presentar a través da Sede Electrónica ou Rexistro Xeral do Concello de Poio (en horario de 08:30 a 14:00 horas) en impreso normalizado para este fin.

Tamén poderán facer a inscrición, o mesmo día do desfile nas inmediacións da Biblioteca Municipal de Poio, entre as 09:30 e 11:00 horas.

Xunto coa solicitude de inscrición deberase acompañar a seguinte documentación:

  • Copia do DNI do/da participarte no desfile e do/da seu titor/a ou representante legal, (no caso de menores de idade).
  • No caso de asociacións, copia do CIF da entidade e do DNI do/da representante.

QUINTA.- Os premios establecidos para o concurso son os seguintes:

CATEGORÍASUBCATEGORIA

ADULTOS
Individual170 €120 €75 €50 €
Parellas210 €160 €120 €90 €
Grupos500 €400 €300 €200 €100€

INFANTIL
Individual120 €105 €70 €
Parellas160 €120 €75 €50 €
Grupos250 €205 €160 €
PREMIOS ESPECIAIS
ESPECIAL CHOQUEIRO
200 €155 €110 €80 €
ESPECIAL ANIMACIÓN
200 €155 €110 €

Os premios ESPECIAIS serán compatibles co resto de premios.

O importe máximo dos premios a repartir, anteriormente referidos, será de 4.820 €.

O pago farase mediante transferencia bancaria. Os premios estarán sometidos as retencións do IRPF que legalmente correspondan.

Ao remate do desfile, o xurado dará a coñecer os/as gañadores dos premios. Será obrigatoria a presenza dos/das participantes ou dalgún/dalgunha representante dos grupos ou parellas participantes durante a lectura dos premios. A non presenza implicará a renuncia ao premio.

SEXTA.- O xurado estará composto polos membros que forman parte da comisión municipal de Educación, Cultura e Deporte, e será presidido pola concelleira delegada de Cultura.

O xurado terá liberdade de criterio para establecer a súa avaliación e cualificación atendendo a cuestións como o vestiario, a orixinalidade, coreografías, harmonía, simpatía, actitude, ritmo, animación, estética, posta en escena, maquillaxe, máscaras e demais complementos propios do Entroido, presenza de elementos complementarios como carrozas ou plataformas móbiles, etc.

As persoas membros do xurado avaliarán aos/ás participantes no desfile dende diferentes puntos do percorrido sen determinar.

Ao remate do desfile as/os compoñentes do xurado reuniranse para fallar o resultado e comunicalo publicamente. A puntuación de cada membro do xurado será, para cada categoría e subcategoría, de 0 a 3 puntos. Os premios outorgaranse segundo as puntuacións totais obtidas, despois da suma das valoracións parciais de cada compoñente do xurado. No caso de empate decidirá o voto de calidade da presidenta.

A decisión derivada da aplicación dos criterios de avaliación do xurado é inapelable.

SÉTIMA.- Co obxecto de garantir a seguridade dos demais participantes e do público asistente, o persoal da organización e o xurado do concurso quedan facultados para excluír do desfile ou cambiar o seu posto da orde a calquera elemento dos/das participantes que se considere perigoso (petardos, bengalas…).

OITAVA.- As carrozas ou plataformas móbiles terán que levar obrigatoriamente un extintor de incendios na cabeza ou vehículo tractor.

NOVENA.- A organización queda facultada para resolver as posibles eventualidades ou controversias que poidan xurdir, non previstas nestas bases.

DECIMA.- Por motivos climatolóxicos, o desfile poderá ser adiado ou suspenderse definitivamente.

UNDÉCIMA.- A organización realizará unha cobertura fotográfica dos diferente momentos do desfile. Os/as participantes, mediante a inscrición, consentirán na cesión da súa imaxe para as fotografías que se realizarán durante a celebración deste evento. As fotografías serán utilizadas pola Concellería de Cultura con fins divulgativos e para a promoción das súas actividades nos seus perfís sociais e páxina web oficial.

DUODÉCIMA.- A participación no desfile, supón a aceptación de todos os puntos das bases.

DÉCIMO TERCEIRA– As presentes bases estarán expostas no taboleiro de anuncios da Concello de Poio e na páxina web www.concellopoio.gal.

FOLLA DE INSCRICIÓN

OUTRAS NOTICIAS

Scroll al inicio