O DESFILE DE ENTROIDO REPARTE MÁIS DE 6000 EUROS EN PREMIOS NUNHA XORNADA DE TROULA, ANIMACIÓN E GRAN PARTICIPACIÓN

12/01/2024

O Entroido xa está en marcha en Poio. O pistoletazo de saída tivo lugar este domingo, coa recuperación do tradiciónal Desfile, que dá inicio a unha programación que se prolongará ata ben entrado o mes de marzo. Centos de persoas congregáronse entre a Praza da Granxa de Campelo e A Seca para gozar cos espectáculos, os disfraces, os deseños e o colorido da espectacular comitiva, que contou cunha alta participación. O Concello de Poio repartiu máis de 6.500 euros en premios entre os mellores disfraces, elixidos polo xurado formado polos membros da Comisión de Cultura.

VER ALBUM COMPLETO

A concelleira de Cultura, Raquel Rodríguez (BNG), fai un balanzo moi positivo desta gran xornada e sinala que “tivemos un inicio inmellorable do Entroido. Logo de dous anos de ausencia, a veciñanza demostrou que tiña ganas de volver a gozar con esta festa”, sinalou, ao tempo que expresou o seu agradecemento a todas e todos os participantes, así como A Asociación Ronsel polo seu traballo e agarimo na elaboración do Galo Fodorico, ao persoal municipal, Policía Local e a Protección Civil polo labor realizado á hora de establecer o pertinente dispositivo de seguridade e circulación.

CLASIFICACIÓNS

6. Desprotesión Sivil
7. Enterro Real
8. Kira’s Party