Mapa Intereactivo

Visita Virtual

Na práctica deportiva poñémonos retos para manter viva a ilusión e seguir adestrando ou facendo deporte. Non chega con facer algo fácil e accesible, o que nos motiva é tentar superar aquelas cousas que supoñen un desafío.

Non penses que cando superas un reto xa está todo feito. Se che gusta o deporte e queres gozar del, sempre estarás a buscar desafíos para realizarte como deportista e como persoa.

Por todo iso, a Deputación de Pontevedra, continuando co desenvolvemento do seu plan estratéxico, impulsa un novo formato de probas deportivas chamado "DepoDesafío", que combina a carreira, a bicicleta e a natación nun ciclo de 5 probas nas que as e os participantes vivirán novas experiencias e emocións.

Ven e goza dun ambiente especial no que poderás visitar e coñecer os encantos da provincia de Pontevedra, xa que cada proba se levará a cabo nun lugar diferente desta.

As probas que integran "DepoDesafío" son a carreira a pé, a travesía a nado, o tríatlon, a carreira en bicicleta de montaña (BTT) e o trail.

Está dirixido a persoas maiores de 16 anos que queiran experimentar novos desafíos, así que non o dubides e apúntate.

Como participo? Admitirase un máximo de 200 participantes na modalidade "DepoDesafío", isto inclúe a participación en todas as probas e os premios, a bolsa da ou do corredor e o sorteo de 2 dorsais para a maratón de Berlín (con dorsal, voo e hotel), aínda que tamén se pode competir nunha soa proba.

Como me inscribo? A través do servizo web da Deputación de Pontevedra, tanto na modalidade de desafío coma na de proba individual.

Máis Información

Axenda Municipal