Mapa Intereactivo

Visita Virtual

Os membros do Consello Municipal de Cultura que valoraron a totalidade de traballos presentados,  e a súa Presidenta, a Concelleira de Cultura, Lidia Salgueiro Piñeiro, trasladan os seus parabéns a cada un dos gañadores, e o agradecemento a todos os/as participantes que se presentaron ao concurso, así como a imprescindible colaboración do profesorado dos centros participantes nesta iniciativa.

Na sesión ordinaria do Consello Municipal de Cultura do día dezaoito de abril de 2018 fallou o resultado do Concurso Literario Xaime Illa Couto 2018 sendo os gañadores nas diferentes categorías os seguintes.

- Grupo A: de 6 a 8 anos*.

Poesía  A-1    Carolina Miguéns Pérez

Relato A-1    Silvia Villaverde Alonso

- Grupo B: de 9 a 11 anos*.

Poesía B-7    Jessica Hespanha Baldasso

Relato B-10    Ainhoa Blanco Tarrio

-Grupo C: de 12 a 13 anos*.

Poesía C-1    Hatim Ajab Aboufaris

Relato C-1    deserto

-Grupo D: de 14 a 15 anos.*

Poesía  D-1    deserto

Relato  D-1    deserto

-Grupo E : de 16 a 18 anos.*

Poesía E-1    deserto

Relato E- 1    deserto

-Grupo F: de 18 anos* en diante.

Poesía F-34    Darío Barro López

Relato F-37    Antía Yáñez Rodríguez

A entrega de premios terá lugar na Casa de Cultura Xaime Illa de Raxó o mércores, día 17 de maio de 2018.

Axenda Municipal

Sen eventos