A Concellería de Promoción Económica promove "Poio Crea 2018", unhas xornadas nas o obxectivo é axudar a persoas do municipio que estén a desenrolar unha idea de negocio. Para a creación destas xornadas contase ca colaboración dunha decea de empresarios do municipio que aportarán a súa experiencia e punto de vista para animar a emprender a tódolos asistentes.

Ata 30 persoas poderán apuntarse gratuitamente nesta iniciativa que comezará o venres 2 de marzo no Restaurante Pepe Vieira e que contará  coa participación de Pepe Vieira, Bien Bonito, Thunders Love, Rei Zentolo, Volta Montana, Xeométrica, Iescola ou Seele Comunicación, entre outros. Para inscricións ou máis información pode enviar un correo electrónico a Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo. ou chamando ó telefono 986 77 00 01 ext. 1260.