Don Fodorico Augusto Bastante sacudiu as cinsas do ano pasado e xa loce a súa plumaxe en Poio. ¡Chegou o Entroido! E este ano ven cargadiño de actividades para as crianzas e os adultos por todo o municipio. Porque o Entroido e algo para desfrutar todos xuntos. ¿Xa tes o teu disfrace? Seguro que sí. Pois apúntate no concurso do Desfile de Entroido 2018. Podes facelo de xeito individual, en parella ou con amigos, porque moitos premios están agardando por vos. Podes inscribirte na Casa Consistorial do 1 de febreiro ao 8 de febreiro, de 8:30 a 14:30 horas.

PROGRAMACION ENTROIDO 2018

DOMINGO 25 FEBREIRO | COMBARRO- ENTERRO DO MEXILÓN
12:30 Dende o Paseo Maritimo ata a Praza da Chousa.

DOMINGO 25 FEBREIRO | SAMIEIRA-ENTERRO DO GALO BRUXO
17:00 Saída do campo de Arén ata o campo de fútbol de Bois.
           Festa da Filloa.

SÁBADO 3 MARZO | SAN SALVADOR- ENTERRO DO BERBERECHO
19:30  Saída de Costa Xiraldez ata o aparcadoiro de Lourido.
             Premios.

SÁBADO 10 MARZO | SAN XOÁN- ENTERRO DO GALO FODORICO
20. 00  Saída da Praza do Mosteiro ata Praza de Arís.
             VI FESTA DO CHOQUEIRO

DESFILE DE ENTROIDO - BASES DO CONCURSO

DOMINGO 11 FEBREIRO 2018.

1) Os premios do concurso adxudicaranse nas seguintes Categorías:

• Individuais: premios nos respectivos apartados de Infantil, Adulto, Especial Choqueiro e Especial Animación
  • Parellas: premios nos respectivos apartados de Infantil, Adulto, Especial Choqueiro e Especial Animación
  • Grupos (mínimo 5 persoas): premios nos respectivos apartados de Infantil, Adulto, Especial Choqueiro e Especial Animación

2) Os premios serán entregados ao remate do Desfile previa deliberación. Entregarase diploma acreditativo que será canxeable polo premio na Tesourería Municipal.

2)  As comparsas deberán estar formadas por un mínimo de 30 persoas e con música propia. Participan no desfile fóra de concurso.

3) Todas ás Inscricións serán na Casa Consistorial do 1 de febreiro ao 8 de febreiro, de 8:30 a 14:30 horas.

4) O Xurado estará formado por integrantes da Comisión Municipal de Cultura do Concello de Poio.

Organiza: Concellería de Cultura e Festexos.

Vindeiros Eventos

12:30 PM -