No marco do programa de Educación Viaria do Concello de Poio, a Policía Local coordina de forma conxunta coa Agrupación de Tráfico de Pontevedra e a Dirección Xeral de Tráfico de Pontevedra unhas xornadas de Educación Viaria dirixida a un alumnado de 150 xoves pertencentes os dous institutos do Concello de Poio, o IES Fontenla de Poio e o Colexio SEK-Atlántico. Nesta proposta levarase a cabo unha primeira sesión práctica, na explanada da Seca, que consistirá na explicación do funcionamento dos diferentes equipos de prevención e de vixilancia e control do tráfico. De seguido haberá unha segunda sesión teórica nas aulas dos dous centros, que serán impartidas pola Policía Local de Poio e a Dirección Xeral de Tráfico de Pontevedra.

1.- PROGRAMACIÓN

a) Sesión práctica na explanada da Seca, os axentes da Policía Local de Poio, axentes da Agrupación de Tráfico de Pontevedra e persoal da DXT, explicaranlle aos xoves o funcionamento dos diferentes equipos de control e vixilancia do tráfico, como son: drogotest , etilómetros evidenciais , radares móbiles e o helicóptero Pegasus que fará un aterraxe na zona. Os alumnos organizados por grupos e de forma rotativa comprobaran o funcionamento dos equipos.

b) Sesión teóricas nas aulas, os axentes de Policía Local de Poio, e a Coordinadora de Educación Viaria da DXT, levarán a cabo as charlas nos dous centros de ensino, co fin de concienciar e sensibilizar aos xoves e reducir o número de sinistros viarios.

A campaña comeza o vindeiro día 8 de Maio de 11.30 ata as 13:30 horas coa práctica na explanada da Seca e continuará coas clases teóricas nas aulas ( IES de Poio) e (Colexio SEK Atlántico). PENDENTE DE CONFIRMAR

2.-OBXECTIVOS:

2.1 - OBXECTIVOS XERAIS:

• Coñecer as consecuencias físicas, psíquicas e sociais derivadas do consumo das distintas drogas, do alcol e da velocidade.

• Desenrolar capacidades e habilidades que os posibilite tomar decisións responsables e coherentes co valor da saúde.

• Adquirir coñecementos e habilidades dirixidas a minimizar os riscos asociados ao consumo de drogas, alcol e velocidades.

• Desenrolar unha actitude positiva e de respecto cara os que non realizan actividades de risco.

• Corrixir ideas e crenzas erróneas respecto ao consumo de drogas, alcol e radares.

2.2 - OBXECTIVOS ESPECÍFICOS:

• Identificar os riscos físicos e psíquicos derivados do consumo das drogas de sínteses e alcol.

• Identificar os riscos, para a saúde, derivados do consumo da cocaína: físicos e psíquicos.

• Tomar conciencia/ reflexionar sobre a vulnerabilidade persoal: personalizar o risco. Drogas, alcol e velocidade.

• Identificar e analizar as variables que inflúen na toma de decisións, valorando as consecuencias que se deriva de cada opción.

• Analizar a presión de grupo como factor favorecedor do inicio no consumo de drogas e alcol, promovendo unha actitude crítica respecto a mesma.

• Analizar tópicos e mitos existentes respecto ao consumo das drogas, alcol e velocidade.

• Valorar positivamente as persoas non consumidoras.

• Adquirir coñecementos e pautas de actuación para a redución de riscos.

Vindeiros Eventos

24 Xul 2018