Duración: 24 de abril ata o 07 de maio de 2017, ambos inclusive.

Obxectivo: Toma de conciencia e sensibilización da veciñanza coas necesidades de terceiros, mediante a vixilancia dos espazos de estacionamentos reservados para persoas con mobilidade reducida, correctamente delimitados e sinalizados no noso municipio. Con esta medida tratarase de evitar, tamén, o uso fraudulento de tarxetas concedidas a esas persoas.

A tarxeta acreditativa do grao de discapacidade e un documento persoal e intransferible que acredita o recoñecemento do grao de discapacidade recoñecido ao seu titular e sirve de documento substitutivo, a tódolos efectos, á resolución pola que se recoñece o grao. En calquera momento do día, os vehículos que se atopen indebidamente estacionados en ese espazo poderán ser denunciados e retirados co guindastre municipal.

A Policía Local advirte que é seu deber diferenciar na súa actuación, por un lado a denuncia administrativa cando se fai un uso indebido (utilizando a mesma unha persoa que non ten o grao recoñecido ou ben non acompaña a persoa titular, ou presenta unha fotocopia) e por outro a infracción penal, cando se fai un uso fraudulento ou se falsifica algún dos datos do documento.

Vindeiros Eventos

24 Xul 2018