Dende a Oficina de Rehabilitación dependente da Concellería de Patrimonio do Concello de Poio en colaboración con distintas entidades, celebraremos as xornadas debate "AS PALLEIRAS DE COMBARRO" que terá lugar na Escola de Campo os vindeiros 5 e 6 de maio cunha andaina de remate polo Casco histórico da Vila.

Estas xornadas seguen as liñas de actuación da ARI Combarro, neste caso o de poñer en relevancia o valor e función dos hórreos na creación e desenvolvemento da paisaxe cultural do conxunto histórico-artístico de Combarro. Reflexións e debate sobre o presente e futuro destas construcións adxectivas singulares.

PROGRAMA [PDF]

As Palleiras de Combarro - PROGRAMA

VENRES 5 MAIO

16:30 Presentación das xornadas debate “AS PALLEIRAS DE COMBARRO”