Reunido o Consello Municipal de Cultura, o pasado mércores, 19 de abril as 20:30 horas na Casa Consistorial acordou emitir o seguinte fallo do Concurso XXV Concurso Literario Xaime Illa:

Relación dos gañadores/as da XXV edición do Concurso Literario Xaime Illa, para cada unha das modalidades, poesía e relato, segundo os grupos:

Grupo A:  de 6 a 8 anos.

Poesía A-8 Irene Carballa Santamarta

Relato A-4 Solchna Bassine Faye

Grupo B: de 9 a 11 anos.

Poesía B-10 Valeria Freijo Rodríguez

Relato B-6 Laura I. Casalderrey García

Grupo C: de 12 a 13 anos.

Poesía C-1 Hugo Romero Ruíz

Relato C-1 Sokuna Maye Faye

Grupo D: de 14 a 15 anos.

Poesía D-1 Adrián Besada Padín

Relato D-1 Gonzalo Sanmartín Barragáns

Grupo E : de 16 a 18 anos.

Poesía E-1 Laura Villaverde Arosa

Relato E- 1 Uxía Tilve Iglesias

Grupo F: de 18 anos en diante.

Poesía F-27 Jaime Barreiro Santos

Relato F-18 José Angel Corral Suárez

Os membros do Consello Municipal de Cultura que valoraron un total de 136 traballos, e a súa Presidenta, a Concelleira de Cultura, Lidia Salgueiro Piñeiro, trasladan os seus parabéns a cada un deles/delas, e o agradecemento a todos os/as participantes que se presentaron ao concurso, así como a imprescindible colaboración do profesorado dos centros participantes nesta iniciativa. A entrega de premios terá lugar na Casa de Cultura Xaime Illa de Raxó o mércores, día 17 de maio de 2017.

Vindeiros Eventos

24 Xul 2018