O pasado 28 de marzo do corrente remataba o prazo de presentación dos traballos para participar na 25ª Edición do Concurso Literario Xaime Illa Couto. Certificado que todos os relatos e poesías cumprían coas bases reguladoras deste concurso, a Concellería de Cultura e Festexos convoca o xurado, composto polos membros do Consello Municipal de Cultura, a unha xuntanza o vindeiro día 19 de abril para fallar os premios desta edición, na sesión ordinaria que terá lugar a partir das 20 horas no Salón de Plenos da Casa Consistorial.

Ás e ós membros do xurado entregáronselles 136 traballos clasificados, 18 máis que no 2016, quedando todas as categorías e modalidades cubertas.

As categorías B ( de 9 a 11 anos) e categoría F ( de 18 anos en diante) son as máis numerosas, coa novidade de ser a poesía, nesta anualidade, a modalidade na que máis traballos se presentan.

No caso de ser preciso, o xurado contará co asesoramento, naquelas dúbidas que lles poidan xurdir, da escritora e poetisa, gañadora deste Concurso Literario, Tamara Andrés, para valorar a categoría F.

Os agraciados das categorías A, B,C e D recibirán un diploma acreditativo e un premio de 70€ por categoría e modalidade. As e os participantes das categorías E e F optarán a un premio económico de 90 e 300 € respectivamente, tanto en poesía como en relato.

Ditos premios entregaranse o próximo día 17 de Maio, nos actos principais que se organizan co gallo do Día das Letras Galegas, neste municipio.

OUTRAS ACTIVIDADES
A igual que o ano pasado, Poio vístese de gala no mes das Letras , organizando múltiples actividades dende as máis tradicionais, como A Carreira Popular pola Lingua, na que colabora a Concellería de Deportes e a SCD Raxó e o Poio Escena, como unha nova sesión do Cóntame un Conto e a exposición en homenaxe a Xaime Illa Couto, no 5º aniversario do seu pasamento. Que se poderá visitar no Centro Cultural que leva o seu nome durante todo o mes.

Asemade, dende o departamento de Cultura traballan na reedición da Revista “A Raxeira” que recompilará todos os traballos gañadores do Concurso Literario dende 1998 ata a actualidade e dun caderno onde o escritor de Raxó é o protagonista.

Vindeiros Eventos

24 Xul 2018